hejdå svegie, hare bra

jahapp, då sticker man t teneriffa inatt då, gud så härligt! V Ä R M E
dessie åker dit den 29, tänk om jag skulle träffa henne! f'n vad ballt, haha! nej men jag ska packa klart nu och sen ska jag lägga mig.
är sjukt trött! och jag ska upp fyra inatt, planet går 7 tror jag. men kommer sakna alla mina kompisar asmkt! they make my days ♥ aja, kommer nog nt hinna blogga imorron, annars lovar jag att säga hejdå!
kommer hem nästa söndag så att ni vet.

och idag på eftermiddagen så var vi hos kusinerna, rasmus fyller ju år idag.
vi fikade och så, och mormor och morfar var också där.
det var kul, alltid kul att vara med de! och vi lämnade faktiskt polly och dessie där också, men orkar nt skriva mer nu.. haha, ni får ha det så bra helt enkelt! PUSS ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0