hemma

ville bara berätta att jag lever och att jag är hemma, har haft skitkul! saknar redan sollerön.. vill dit i mars igen m kusinerna! ska verkligen ta och fixa det, haha.

orkar nt berätta vad vi gjort och så, men vi har åkt skidor, och fanny och lovisa har ramlat väldigt mkt.. HAHA, skrattar för mej själv just nu, haha! ni skulle sett deras krock, och precis då filmade jag också, så har fim på det! haha.
men tänkte ladda upp bilder ist, orkar nt skriva.. utan bilderna får beskriva hur jag hade det, vill verkligen tillbaks..



haha, fanny och jag i bilen på väg t sollerön



godiis



(haha vad gör jag?) fanny och jag i backen



lovisa och fanny



fanny



mio



ojdå fanny... haha, naw



lovisa



är så himla kul att åka i skogen!



mat, hehe



fanny och jag



och här krockade de i barnbacken, hahahahah



sol!



titta utsikten!



backar...



tagna på bar gärning, man ser fannys jacka och sen så sitter lovisa nedanför, haha, de hade ramlat av liften..!



skidlektion



cool bild va? tror fanny tog den ;)



fanny



våran fina snölykta!



stugan



hah, jag i knappliften =D



haha, lovisa och jag



monopol! vi spelade typ fyra gånger?



bye....

kanske kommer mer bilder nån annan gång, för vi har ju tagit skitmånga!  men gud vad jag vill vara där nu, vi skulle säkert åka skidor nu, elr stå i liften, elr så är vi på väg t backarna.. åhhh, vill verkligen dit i mars igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0