Kenza!

herregud vad jag älskar hennes blogg, fast det gör nog inte bara jag eftersom hon är en av svergies kändaste bloggar!
men iaf, jag älskar verkligen hennes blogg. vet nt riktigt vrf, men den är så intressant! hon åker utomlands typ hela tiden, haha, och sen så är hon ju modell och blir bjuden på galor och på fester och vinner priser osv.. förstår ni vad jag menar?
och så har hon ju egen klädkollektionen och hon har gjort sina egna skor, smycken osv.. och hon är ju så j'kla fin! och hennes lilla hund armani är skitsöt!







tog de här bilderna för att jag verkligen älskar hennes hårfärg här, det är för exakt ett år sen typ. blir själv sugen på att fixa mitt hår såhär! haha ;)

ÄLSKA KENZA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0