lördag

hej bloggen!

gick upp halv tio idag och åt frukost. sen så tittade jag på i rymden finns inga känslor, fast såg den igår också men mamma somna då, så hon ville titta på den idag igen, så då tittade jag också.
tycker den är asbra! haha, men ah.. ska fixa mej lite nu och sen dra ut och städa kaninburarna, sjut mig nån?
och sen ka jag på träning, och ikväll kommer eve, rasse och moster hit. de ska äta här, kommer bli kul! hihi, men vi hörs senare. kram!



ska nog beställa nya blåa linser. Ni får tycka vad ni vill om de, men det är ju kul att variera lite.

Kommentarer
Postat av: sofielans★

Vad handlar den filmen om ?:)

2011-03-12 @ 18:43:47
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0