lördag.

Godmorgon bloggen.

elr klockan är iof halv tolv, men gick iaf upp för en halvtimme sen och åt frukost, fast var nt så hungrig så det blev en halv macka, och sen den halva. haha.
men idag är det träning! fett kul, förutom att det är så kallt, fast nt lika kallt som det var förra gången men aja..

berättade jag förresten att jag sovde över hos fanny torsdag t fredag? och linda, emma och lovisa med. haha, kom på det nu att jag nt berättat det.
men det var iaf kul, fast alla blev typ trötta direkt. men vi titta på tv och gjorde typ inge, haha, har tyvärr inga bilder, elr orkar nt fixa det.

men ha det braaaaaaaaaaaaa, vi hörs senare kanske ;)



jag får några veckor sen, haha, undra vad jag gjorde där (?) men visst ser jag nt 100 % svensk ut? bara för att jag har bruna ögon.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0