miss u

hejsan bloggen!

känns som jag nästan alltid börjar mina inlägg så men aja.. har nt gjort alls mkt idag, har duschat och städat rummet lite, elr det syns nt men orkar nt städa.. har kläder överallt och har nt ens packat upp min väska än..!
men chattar iaf med natali nu, hon vill att jag ska komma, men kan inte nu.. så j'kla typiskt =( men måste iaf träffa henne snart! men nu chattar jag m ida, ska få kläder av henne!
intressant va? hehe, men ska se vad lovisa och emma sitter och garvar åt nu, haha.

Men vi hörs senare, pusssss



haha, en bild från nån träning.. linda, fanny bakom, jag natali och lovisa.


Kommentarer
Postat av: natali

heh :p <3

2011-03-03 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0