vår?

Hej på er!

Har nt bloggat alls bra den senaste tiden.. men aja, ska ta tag i det nu!
iaf, igår skottade jag hela dagen, asso på vår altan, och så städade jag pollys bur. sen så blev det lunch och sen träning, sen tittade vi på eves innebandymatch sen åkte vi hem hit + moster och rasmus.
och pappas kusin tomas var här också.
men iaf, eve, rasse, lovisa och jag badade i bubbelpoolen, det var askul! haha, men sen så åt vi tacos och tittade på melodifestivalen, och sen spelade vi tp. det var typ frågor från 80-talet, så det var inge kul.. hehe.
men la mej iaf vid tolv typ?

men idag ska jag nt göra nånting tror jag.. jag ska iaf på mina pengar från skottningen igår, undra hur mkt jag får.. fick faktiskt bort allt från altan, och jag var faktiskt ute i tre timmar! haha.
intressant va? men vi hörs!



åhh, känner ni hur varmt det börjar bli? =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0