wednesday

hej på er! mina läsare är de sötaste i hela värden! bara så att ni vet.
idag så var väl skolan normal.. tråkig, och ah. haha, fast sista lektionen var askul och  på håltimmen! för då var ida och jag nere på gården, vi kanske ska va där på fredag och fixa musiken på discot.
men iaf, det var sjukt kul! för vi satt och lyssnade på musik och sjöng m, och ida beatnoxade!
haha, och på kemin så höll vi på m kemikalier och sånt, det var också kul tyckte jag! haha, det blev skitcoola färger.. orkar nt förklara

men nu ska jag ta lite kakor och träna spanska!





så här såg jag ut idag.. hade knappt nån mascara på mig för den är slut.. ska fråga mamma om hon kan köpa en t mej när hon är på väg hem.. hehe.
men hade iaf nt på mej nått spc, svarta mysbyxor, vit liten tshirt och en svart kofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0