back on track!

Hej på er!

förlåt att jag nt bloggat under helgen, men har nt haft tid elr lust.
i fredags så hade vi ingen idrott, så vi gick en tipspromenad ist, jag tog med mig cindy och fia tog med sig max, det var kul! vi var typ ute i två timmar?
aja, igår så var jag i skärholmen och shoppa lite, visar bilder på allt senare! och sen så kom emma och hon sovde över, vi hoppa studsmatta och tog bussen t willys och köpte godis och sånt, och pommes för vi blev hungriga.
och på kvällen så kom kusinerna, vi hoppa också och sen när vi ätit titta vi på film, fast jag gick och la mig innan, emma också, var skitrött! heh ;)

kommer bilder från igår, och på det jag köpte sen! ska fortsätta på min so uppsats nu.. skjut mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0