brun!



Hejsan bloggen!

idag så har jag haft ont i huvudet hela dagen typ.
men det gick över efter ett tag, iaf när jag kom hem så la jag mig och sola ett tag. är verkligen skitbrun!
och för att nt ha fuskat heller, men jag har ju varit i teneriffa för ett tag sen också, men annars har jag riktigt bra pegment!
men sen tog jag ut kaninerna ett tag.
och sen så har jag tränat och stretchat för har satt upp ett shema som jag ska följa ända fram t sommarlovet.
kan visa det på bloggen nån gång? haha.
men ah, annars har det nt hänt så mkt idag, chattar annars med natali på msn just nu, hon fyller år idag! grattis baby!!! :D §§§§§

men hoppas ni haft en bra dag, ska hjälpa t med maten nu, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: natali

tack finaste ! <333

2011-05-11 @ 19:33:31
Postat av: emma

ja kan visa dig nån gång, men de e mycke finare att ha en egen, ja lovar! :)

2011-05-12 @ 20:54:28
URL: http://emmaaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0