dansuppvisning!

hello bloggis :D

har varit på stan hela dagen idag eftersom vi hade dansuppvisning där, elr på estrad. vi skulle samlas klockan nio där, och sen så hade vi ett litet genrep, sen så gick fanny, jag, lovisa och linda t doncen.
fast åt bara en pommes för var inge hungrig då, men sen så gick vi t min mammas jobb, där var vi i typ tre timmar?
men vi fixade oss där och så, sen så gick vi t estrad igen och där var vi i en timme typ innan föreställningen började, var askul att dansa! fast har ingen aning om hur jag såg ut, haha.. men aja... typ det enda dåliga var att man var tvungen att vara i sin loge (stavning?) i typ två timmar och vänta, men annars så var det kul!
är iaf sjukt trött nu, blev kebab t middag, hehe, men nu ska jag titta på film, vi kanske hörs senare! hare bra så länge, här kommer lite bilder från idag ;)



doncen :D



fanny och lovisa





hah, jag och fanny!



igen, bjuder!



jag och fanny inne på mammas jobb ;)



igen



jag, fanny och lovisa och sen linda som blev suddig såklart, haha



det var alla bilder jag hade, men kanske kommer mer senare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0