haft en bloggpaus..

förlåt, men har varken haft tid elr lust t bloggen i helgen.
men men, så är det.. i fredags så var ju jag hos linda på kvällen, + många fler! var grymt kul, vi bowlade också. haha, och så åt vi hamburgare och sen så hade vi en sån här pinata elr vad det heter, som man slår på.
var askul! haha, hoppas linda blev nöjd över alla presenterna! är avundsjuk, hehe. men det var iaf SKITkul! kommer bilder snart!

och på lördagen så hade vi match två timmar härifrån, vi mötte vingåker, seriens bästa lag, men vi förlora.. iaf, på vägen hem så stannade typ halva laget på doncen.
och sen så vet jag nt vad jag gjorde, när jag kom hem så slappa jag typ bara.. och på söndagen så hände inget spc, mådde illa på dan så vilade typ i två timmar sen åkte jag och handla med mamma.

och idag så är farmor här, hon kom i torsdags hon ska vara här tills på söndag med sin hund också! cesar, men ah.. idag i skolan så jobba jag över med fanny och ida på syslöjden. och så hade vi ingen engelska idag, haha.
men nu ska jag ta lite kakor, ska lägga upp alla bilder från i fredags också, så stay tuned..!



haha, en bild på cesar, han såg lite drogad ut men han är söt ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0