i adore you

Hejsan bloggen!

igår så sov jag ju hos emma, var askul! dah, hur kan det nt bli det när man är med henne? haha, iaf..
vi la oss typ vid tolv, och sen så somna vi vid 1 halv två, för vi låg ju och snacka aslänge! men ah.. i skolan hände det nt så mkt.
är sjukt irreterad på flera personer just nu, asso ska det vara så svårt att vara snäll?
aja, figo är iaf här och gör mig på bättre humör, hha :D
men nu ska jag sätta på mig danskläder och sen så bär det av t daansen! men uppdaterar mer ikväll tror jag, puss & kram ;)



jag i rosa, hehe









bjuder på alla, haha, och jag ser blekare ut för jag sitter närmast ljuset, heh ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin blogg :)

2011-05-05 @ 21:44:09
URL: http://lakriisklubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0