i feel your arms around me

tja bloggen!

kom nyss hem från cornelia. Var jättekul! haha, men innan så var jag på stan med linda, fanny, amargi, lovisa, emma och ida.
fast vi åt här i pershagen, kebabtallrik! haha, var första gången typ, men åt bara en fjärdedel utan att överdriva!
hehe, men aja.. sen så tog vi bussen ner t stan och köpte present t cornelia och natali.
och så köpte jag ett linne och ett par örhängen t mig. och nu på kvällen så var vi hos cornelia,
har SKITont i huvudet just nu bara för att vi snurrade så mkt!
haha, jääävlar vad det dunkar, i 180 svär!
haha, och juste! amargi, fanny och jag hade värsta chokladkriget, vi mosade varandras kexchoklader! haha, det var äckligt men rätt gott ;)
haha nej men det var kul! nu ska jag ta bort smink och sånt där och sen slänga mig framför tven, vi hörs imorron!







hehe, ursäkta för att mitt rum ser ut så där men aja...... hehe, men så såg jag iaf ut, och vet ni? att jag har klippt mid idag också :D
glömde bort det, hehe, men nu är det friskt och inte slitet, rätt kort men är iaf nöjd. hoppas ni haft en bra fredag, puss! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0