idrottsdag

heeeeejsan, har nt bloggat på typ hela dan för har varit ute.
asso om my god var varmt det är!!
men aja, idag så hade vi ju idrottsdag, var askul! först skulle man springa kusens backe, sen var det höjdhopp, 60 m, längdhopp, 800 m och kula, vilket minne man har!
heh, men det var iaf kul och varmt!
och sen så hade vi lite vattenkrig, haha. men ah, och sen när jag kom hem så gick jag t stranden, fia, linda, amargi, fanny var där, asso det är typ de bbästa tjejerna ever :*
och så var det några t där! men det var askallt i vattnet, haha!
men sen så stack fanny, lovisa och jag hit och sola i över en timme på vår studsmatta, och sen så gjorde vi en massa träningövningar, rumpövningar mm. och så var vi m kaninerna ett tag och nu sitter jag här.
fanny gick hem nyss. men ah, det var väl min dag. haha, puss ♥



haha, lovisa, fanny och jag ;)





hehe ,tre bilder... men de är från fias blogg: sofialiq.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0