im not perfect but who are?

tja bloggen!

har precis ätit middag, elr för ett tag sen. farmor lagar asgod mat! mina favoriter är pannbiff, sjömansbiff, ris och curry! och idag åt vi ris och curry, haha.
men ah, på stan iaf så letade mamma och jag aslänge på hm efter en ballerinakjol, tillslut hitta vi en, fast den är asliten men den fick duga, men då la jag mig ifrån min mobil medans jag testa den, och sen så gick vi upp och då tog det typ en kvart innan jag märkte att den var borta, så då kuta jag ner och letade efter den!
blev asrädd, eftersom det är en samsung galaxy ace.. men ah, den låg iaf kvar! hehe... smart emma!
men ah.. nu kommer bilder på det jag köpte!



örhängen, behövde verkligen det, har nt haft några på typ en vecka?



ballerinakjolen ;)



en kofta, fast thsirt ;)



en grå tröja från bikbok, här är framsidan.



och baksidan, ser ni att det typ är hål där i ryggen? snyggt va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0