onsdag

haha, när jag nt kommer på några rubriker så skriver jag dagen, smart va? haha, nej men idag när jag kom hem från skolan så tryckte jag i mej fem glassar!
emma ♥ glass så är det bah! nej men älskar verkligen glass! aja, sen så har jag varit ute med kaninerna också, och klippt 16 tassar, haha, en liten mattefråga! hur många kaniner är det? Svar: 4. hahaaaaa.. ibland får jag verkligen t det!
nej men nu ska jag äta, sålänge får ni titta på lite bilder från idag, herrå! ♥

 

 




















amandas och min kebabtallrik, vi delade ;)



jag och syster, here we goes brroowwn!





nej fan vad snäll jag är som lägger upp de här bilderna!



kenza :D



haha, usssh! bjuder, jag och cappe iaf



och dessie.............. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0