rolig dag!

som faaaaan! hehe, efter skolan så drog jag, fia, amanda, linda och cornelia ner på stan. vi gick typ direkt t doncen.
sen så tog vi några ballonger, och när vi kom ut så står det några killar där, de bah hej haha. och så sa de du i blå kofta, jättefin elr nått! haha.
det var fett kul! sen så kommer en tjej fram, hon bah de där killarna vill ha erat nr, men då var jag inne i doncen och skulle hämta en t ballong så fia bah nej.
då blev amanda och jag sura, haha nej men vi försökte leta upp de igen så vi gick runt lite och sen så ser vi de vid bussen fast då åkte de hem.. haha aja, då hade iaf cornelia och linda åkt hem.
men vi gick runt lite och så, vi såg en assssnygg kille! på scenen, hehe. men sen så träffade vi gullungen natali! och jag köpte även en present t linda. och så köpte vi godis också, och då satte vi oss på en bänk och då kommer den dära killen på scenen med hans killkompis och glor på oss asmkt, asso verkligen asmkt!
fia bah de tittar, de tittar, men sen så gick fia och jag t min mammas jobb och det är typ sista gången jag går in där.
en kille som jobbar där är asjobbig, han bah vad brun du är, har du färgat håret? vrf? vrf? jag bah garva och sen så gick fia och jag ut. fett mkt jag skriver.. men det var kul.  han är typ 30 år? elr jag vette f'n. vill ni veta lite av konversationen? klart ni vill, han bah har du färgat håret, jag bah ah. han bah vrf? jag bah jag vet nt asso medans vi var på väg ut, han bah men då vare väl lite dumt att du färgade, jag bah ah och sen så gick vi.
aja, här kommer lite bilder från idag, nt så mkt men ni får nöja er med lite. ;)



hahaa, fia :D



sötisarna linda och amanda



cornelia



haha linda, har ingen aning om vad hon gör där ;)



ah, orkar nt skriva namn ;)





hehe, jag, linda och amanda



jämför lindas hand med mitt ansikte ;o haha, men vi igen iaf :D



me och linda



fiaaaaaaaaaa



bjuder som f'n på denna bild! haha, men vi såg en bebis och ah.. titta bah på fia!



godis!

ah, det var typ alla bilder. om en timme så ska jag t dansen, så ska byta om nu tror jag, aja, vi kanske hörs senare! puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0