skärholmen

Hejsan!

har nt varit hemma på hela dagen idag, så har nt kunnat blogga!
men men, nu är jag iaf hemma, erl för ett tag sen. efter skolan så stack jag, fia, linda, ida, lovisa och emmak ner på stan.
först åt vi på nancys och jag köpte knästrumpor också, ett par svarta. de var jättefina! ida och lovisa köpte ett par gråa. men ah.. sen så gick vi t dansen och emma och fia tittade på. älskar verkligen att dansa! haha.
och sen så gick fanny, lovisa och jag ner t mammas jobb och då skulle vi egentligen t hem och sen träna, men ingen pallade så vi åkte t skärholmen ist...... heh ;)
först fikade vi och sen så gick vi runt och så, och så köpte vi lite presenter t pappa som fyller år imorron! och så köpet vi en liten heliumballong som vi höll på med på vägen hem, haha! det var askul, men det gick tyvärr inte så bra.. haha, men nu ska jag titta på criminal minds! puss och kram!



en bild från idag, hehe var tvungen att täcka över, ingen fin min där! men fanny lägger upp mer bilder från skärholmen, men om jag känner henne rätt så kommer hon göra det imorron ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

hej, här kommer jag lite random och har en fråga:D

löshår eller inte löshår till avslutningen?:D

2011-05-27 @ 15:29:24
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0