skolans dag

helluuuu.

idag så var väl skolan kul, slutade kl 3, alltså för en halvtimme sen typ. men ah.. när jag kom så hade farmor köpt typ chokladmuffins, var asgott!
och sen så tog jag lite jordgubbar m socker, har ätit det varje sag sen torsdags, säg nått godarare?! älskar verkligen jordgubbar, haha. ah men annars så sitter jag här, ska t skolan snart igen för det är skolan dag idag.
fanny och jag ska stå i en halvtimme och sälja typ kuponger elr vad det var, men ah.. uppdaterar väl när jag kommit hem! fast ska på träning sen direkt efter men aja.. hare bra så länge! :)



j a g ä l s k a r d i g


Kommentarer
Postat av: lovisa

haft en bra start på denna onsdag?

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har som avslutas IDAG! du har chans att vinna en HELT VALFRI damklocka från runns.se! än är det inte försent att delta i tävlingen så om du är sugen på detta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-25 @ 10:36:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0