the lazy song

hejsan bloggen!

igår så kunde jag nt blogga, vet...  har nt varit så bra uppdatering men det är mycket nu, dans, fotboll, skola och sen kompisar och stan osv!
men nu ska jag berätta vad jag gjorde igår, först så var jag ju i skolan, sen så hade vi idrott vi körde brännboll på stora psk plan, det var kul! sen så väntade jag och några på 7b och sen så åkte vi t stan.
där gick vi runt och så, köpte även en tröja som jag kanske ska ha på dansuppvisningen!
men ah.. vi åt iaf på nancys, men sen så skjutsade mamma hem oss, då så bytte vi om lite och så, för vi skulle ut och äta. eftersom pappa fyllde år.
eve och farmor var också med, så det var kull! vi åkte typ flotte över vattnet, haha, det var också kul! men ah.. sen så satt vi där, det hette typ glashyttan tror jag? elr nått sånt.. men aja, sen så kom vi hem och vi satt vid datan och åt chips typ. så det var min fredag!

idag så gick jag upp vid typ tio, åt frukost sen fixa jag mig lite och åkte ner på stan, köpte morsdagpresenter t mamma, haha, och sen hem igen typ. Har precis duschat och ätit nu, och nu så ska jag hjälpa t med tårtan! gäster ikväll ;)
men ah, orkar nt skriva mer nu, hoppas ni haft en bra fredag och att ni får en bra lördag, haha, vi hörs senare!






Kommentarer
Postat av: natali

kommenterar du bäst i bloggen, får du en länkning, så kom igen det kan bli du!



/natali & sofie

2011-05-28 @ 18:17:29
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0