arg!

Jag är arg just nu, på fysiken glömde jag mina skåpnycklar sen när man går tbx så har lärarn gått, så kom inte in. och vi har liksom so prov nästa vecka + matteläxa och eng glosor.
så jag ville ta med allt hem, för måste plugga! iaf på son, för fattar typ inte alls mkt.. och inte på matten heller, eftersom jag bytte grupp två gånger så missade jag två genomgångar i min riktiga grupp, så är ganska lost på allt.. och så hade jag inga matteböcker heller.
sen så hade viktor min mobil och sen bah sticker med den? så har nt den heller.. så ah, jag kunde mått bättre! men men, jag ska inte tråka ut er och skriva om mina problem.

annars då, ja.. vi har träning ikväll, sen så händer det inte så mkt mer, imorron början dansen! kommer gå med en massa underbara människor, så längtar! fett kul ju!

men nu ska jag baka kokosbollar, hehe, jag kanske bloggar senare, puss!



kommer ihåg förrut när jag älskade paow och ville ha hennes lugg, haha. tycker fortfarande den är skitsnygg! men ska låta min växa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0