dans snart!

Hej på er!

fanny kommer typ hit halv och då ska vi ta bussen t stan för vi har ju dans idag, första gången! hoppas att det blir kul! fast det tror jag :D
men på lunchen så gick vi hem och då tog jag mackor och satt vid datan sen så gick vi tbx och då skulle ju vi springa skoljoggen, fast nt hela, vi tränade typ bara. riktiga är på torsdag!
men jag är ju lite förkyld, men nt så mkt men det började dunka i huvudet när jag skulle springa men jag fortsatte ändå, men sen så gav jag upp och gick tbx, karin och vida med. men ska vila upp mig t matchen och tills rikitga skoljoggen ist!

aja, vet ni vad jag hittade i kylskåpet nyss? min favvo choklaaad :D mamma köpte två igår! hihi



mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0