hemma idag också..

Hejsan!

idag är jag hemma också, har fortfarande ont i halsen, hoppas det nt är halsfluss!! men imorron räknar jag med att gå t skolan iaf, för vi har ju syslöjd!
och sen så vill jag nt missa för mkt, känns som jag kommer ligga efter skitmkt! ska plugga t so provet ikväll iaf, annars så har jag tittat på film, she´s the man, har sett den förrut men ville kolla på den igen.
Den är sjukt bra! men nu ska jag göra en sak som ni troligen kommar att få se senare, jag kan säga en ledtråd.. victoria secret.



sitter och tittar på en massa victoria secrets klipp, jag tycker att ni ska titta på den här videon! ni kommer även få se adriana, miranda och fler, de är så fina!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0