mockarutor!

Hejsan bloggen!

gick upp kvart över tio idag, skönt! har iaf handlat med mamma för några timmar sen, köpte liet baksaker och godis t ikväll och lite mer, sen när vi kom hem så satte jag igång med att baka mockarutor.
blev asbra! tycker det är skitgott, gjorde halva med kokos och halva med strössel, hehe. men ja. morfar har varit här hela dan också, pappa och han håller på att fixa altanen, sen så kommer mormor, de ska äta här och så kanske min kusin rasse kommer ikväll.



ser ut som jag nuddar men det gör jag inte! hah





mumms :D

Kommentarer
Postat av: natali

åååh skicka hem en plåt hem till mig emma!! :( <3

2011-09-10 @ 18:23:16
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0