plugg

har suttit och pluggat ända tills nu typ, det är hur mkt som helst vi ska kunna! vi har provet på torsdag, så hinner plugga lite i skolan också.

men igår så sov rasmus över, vi åt middag + mormor och morfar och då spillde rasmus ut sin läsk på  min mat, haha! så jag fick ny, haha klant! men sen så spelade vi buss hela kvällen och åt godis.
så ja, det var väl min lördagskväll.
klockan fem så har vi match, men kan inte spela för är förkyld och har ont i halsen, men självklart kommer jag att titta på! bara för att jag är förkyld så möter vi dåligaste laget, så hoppas vi vinner idag! :D
men nu ska jag fortsätta plugga, vi hörs under dagen! bbye



Kommentarer
Postat av: natali

haha älsk :* <33

2011-09-11 @ 15:39:26
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0