pojken sa till flickan "du finns i mina drömmar" och log, flickan sa till pojken "jag vill finnas i din verkligehet" och drog

Hej på er!

Förlåt för kass uppdatering, men jag har matteläxa och so prov tills imorron, så det är vad jag hållt på med efter skolan.
mamma har varit borta hela kvällen också, hon har fiskat kräftor med sitt jobb, första gången jag inte hängde med. haha, så jag har lagat mat och städat i köket och sånt också. haha, det lät ju kul..
men ja, jag hoppas verkligen att ni förstår, jag vill blogga och får lite ångest när jag tänker på min statisk, men skolan kommer i första hand, men bloggen i andra!

annars så var väl skolan okej idag, på syslöjden så hade vi vikarie, och då gör vi alltid garnbollar haha. när jag skulle klippa min så klippte jag mig i fingret, så började blöda och gjorde jätte ont :(
men nu ska jag fixa mig och så, sen ska jag läsa lite so och sen lägga mig. ska försöka att lägga mig tidigt från och med nu varje vardag, ett lycka t kanske? :D

aja, här får ni fyra bilder från idag.



lollo, linda, emma och fanny



haha linda som ska upp, jag, emma och lollo



min och fannys fina garnbollar!



och en bild på oss.

hörs imorron, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0