trött!

Hejsan bloggen!

är verkligen skitrött just nu, typ halvligger i stolen och har datan i knäet, kommer somna vilken sekund som helst! imorse var jag också skitrött, kunde knappt sminka mig för mina ögon bara föll ihop, haha?
men i skolan idag så var det väl en okej dag, det är så j'kla kallt i korridorerna så man fryser, hade ändå en stickad vit tröja idag.. men jaja.
och på syslöjden så håller jag på att göra mysbyxor, fia med! fett kul ju, vet typ hur de ska se ut ;)

men nu ska jag lägga mig framför tven och sätta på nån film, ska vi slå vad om att jag kommer somna? ska ta choklad också, elr nej jag tar ett päron ist (y)



jag just nu, snälla vill nån byta hår med mig? "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0